pondělí 28. září 2009

Velký výlet - 13. den

Ráno po probuzení nebylo třeba nikam jet, čekala nás procházka skrz skalnatou rokli Joe Creek. Vyrazili jsme před východem sluníčka, aby na nás nepařilo. Pod červenými skalami rostly palmy a narazili jsme i na aboriginské malby.

Potom jsme sedli do auta a v blízkém roadhousu jsme si dali sprchu. O pár hodin později jsme odbočili ze silnice a vyjeli nahoru na kopce nad řekou Victoria, odkud byl pěkný rozhled.

Odpoledne jsme dojeli do malého parku Keep River, který je těsně před hranicí Severního Teritoria a Západní Austrálie. Uvnitř parku je nádherný skalnatý kopec a baobaby, které rostly i kolem silnice.

Na hranici byla další kontrola ovoce a změna času zpátky o jeden a půl hodiny. Kolem třetí jsme dojeli k obrovskému jezeru Argyle. Cesta k němu vedla neuvěřitelnou kopcovitou krajinou.

Občas si říkáme, jak je možné, že po tom všem co jsme už viděli, je možné být ještě něčím překvapený. Ale každý den se něco najde, Austrálie je neuvěřitelné rozmanitá země. Rozhodně doporučujeme navštívit.

Jezero na nás vykouklo v plné kráse. Je obrovské (2. největší v Austrálii) a jeho modrá barva kontrastuje s červenými kopci porostlými žlutou trávou.

K večeru jsme dorazili do města Kununurra. Nakoupili jsme a ubytovali se v kempu, kde jsme se nadlábli a užili si místního bazénu s malým umělým vodopádem.