úterý 24. května 2011

Jizerské hory - Liberec

Začátek května utekl rychle a pracovně. Byli jsme na Majálesu ve Stromovce, v muzeu mučících nástrojů a na maratonu (pouze jako diváci). Štěpán byl také se spolužáky v Orlických horách. Tento víkend jsme se vydali do Liberce. Dostali jsme od Marti a Iva k Vánocům voucher do hotelu Pytloun Design. Rozhodli jsme se nejdřív zajet za Yvonkou a Davidem do Lánova u Vrchlabí, kde jsme strávili hezký večer - grilovačka, pivečko apod. V neděli jsme vyjeli do Liberce a ubytovali se v hotelu. Náš první výlet směřoval na Ještěd. Lanovkou to trvá pár minut nahoru, odkud jsme se kochali pěkným výhledem do kraje.

Pod vysílačem je socha marťánka s osahaným přirozením :-).

V restauraci s výhledem jsme si dali drink. Nic se tu za posledních několik desítek let nezměnilo, atmosféra připomínala minulý režim. Před západem sluníčka jsme sjeli opět dolů a na hotelu si dali báječnou večeři. Sushi menu a japonské menu při svíčkách. Po návratu na pokoj nás čekalo překvapení. Svíčky a plátky růží ve tvaru srdce na posteli a lahev vína na stole.

Druhý den jsme se ráno vypravili vlakem do Antonínova. Štěpán sem jako malý jezdil na chalupu, která asi před deseti lety vyhořela a od té doby se tam nebyl podívat.

Šli jsme do kopce a pak se před námi objevil smutný pohled.

Tolik vzpomínek a mohlo jich být ještě víc...

Prošli jsme se po lesích kolem a jeli zpátky do Liberce.

Odpoledne jsme se cachtali v aquaparku Babylon.