pondělí 27. června 2011

Paragliding Francie - 3. den (Sospel, Monako)

Ráno jsme vyrazili do městečka Sospel doplnit zásoby. Při té příležitosti jsem si udělal pár foteček - starý most, po kterém se prošel Napoleon a historické centrum s úzkými uličkami.

Dole na říčce si děti chytaly z ohrádky pstruhy.

Vyrazili jsme opět na kopec nad městečkem a několikrát si slétli dolů.

Přistával jsem lépe a lépe, podařilo se mi i dosednout "na baletku", tedy na jednu nohu s úplným zastavením a bez dobíhání a dobrždění na zemi. Odpoledne jsme popojeli autem do místa La Lavina. Vysoká hora, ze které byl nádherný výhled, ale vítr foukal opačným směrem, takže jsme se po chvíli čekání vrátili na Sospel.

Podmínky byly ideální, údolí dole se hodně prohřálo. Bohužel jsem zkazil start - nejdřív jsem zakopl o drn a tak tak udržel rovnováhu a ještě stačil zabrzdit padák. Při dalším startu jsem zase neběžel dostatečně rychle, padák mě lehce přizvedával a já po špičkách poskakoval po startovačce směrem dolů, nakonec jsem se odlepil, ale neměl už jsem ideální výšku. Berry mě chvíli navigoval do stoupáků, ale nepodařilo se mi správně zatočit, takže jsem po chvíli "vyhnil" a klesal dolů na přistání. Dost mě to mrzelo, protože ostatní poletovali nad kopcem asi hodinu.

Berry pro mě dojel, takže jsem ještě stihnul alespoň jeden slet dolů, protože později odpoledne už to tolik nenosilo. Sbalili jsme věci v kempu, plán byl dojet přes noc do Itálie. Večer jsme si ještě naposledy zajeli do Monaka - sletět si dolů na pláž a vykoupat se.

Pak už jsme zamířili směrem k hranicím.

Žádné komentáře: