sobota 12. května 2012

Paragliding Slovinsko - Lijak 3. den

Ráno jsme se podívali na internet na počasí a vypadalo to špatně. Nad Evropu měla odpoledne přijít rozsáhlá tlaková níže ze severu. Sbalili jsme stany a vyrazili na kopec abychom alespoň dopoledne polétali. Nahoře bylo tentokrát hodně lidí, tak jak to tu o víkendu bývá. Na nic jsme nečekali, protože na severu v dálce už byla vidět fronta mraků.

Létal jsem nad kopcem asi 45 minut a potom se vydal na přistání, tentokráte na menší plac u kempu.

Chtěl jsem mít ještě klidné podmínky bez velkého větru. Trochu blbě jsem se vykrátil, takže jsem musel padák otočit po větru, abych se trefil na pruh trávy. Naštěstí ještě tolik nefoukalo a nemusel jsem po dosednutí moc běžet. Čekali jsme ještě na poslední dva, kteří se vydali podél hřebenu dozadu. Potom už se vyjelo domů se zastávkou v Rakousku na večeři.

Moc hezký zájezd, hodně nalétáno s dobrou partou.

Žádné komentáře: