sobota 13. října 2012

Paragliding Rokytnice nad Jizerou

Po náročném týdnu v práci vyrazil Štěpán do Rokytnice za paraglidingem. Dojeli jsme s Tondou na místo a zjistili, že lanovka nahoru už nefunguje, takže jsme museli šlapat do kopce pěkně po svých. Tentokrát jsme se kousli a vyšli až nahoru nad průsek, cesta nám trvala asi hodinu a půl, ale zvládli jsme to.


Ještě jsme chvíli čekali, trochu svítilo sluníčko a mraky postupně zmizely. Nahoře foukalo hezky proti svahu. Tonda startoval jako první, ale závan z boku mu překazil start. Zvednul jsem padák a podařilo se mi odstartovat. Zatočil jsem trochu pozdě podél kopce a zratil trochu výšky, ale potom jsem se celkem dlouho držel nad stejnými místy. Výhled byl fajn, údolí mělo podzimní nádech a docela dlouho jsme létali.

paragliding Rokytnice nad Jizerou Lysá hora Rokytnice nad Jizerou
Chvíli jsme byli atrakcí pro turisty, kteří přecházeli z Dvoraček k Ručičkám. Svahovali jsme nad cestou a sem tam jsme chytli malý stoupák, ale postupně jsme klesli níž, až jsme nakonec oba museli na přistání. Tonda to zkusil zleva, kde to trochu víc klesalo, já jsem se dal doprava, kde jsem si ještě udržel nějakou výšku, ale za chvíli už jsem byl také dole na louce. Moc hezké podzimní létání, 40 minut ve vzduchu. Jenom jsme byli oba zmrzlí, nejvíc trpěly prsty i přes rukavice.

Žádné komentáře: