pátek 18. ledna 2013

Francie - lyže & létání 7. den

Počasí ráno vypadalo slibně na létání. Rozdělili jsme se, holky šly na sjezdovku a kluci létat opět na stejné místo. Plus byli další dva zájemci na tandem. Bohužel nahoře v Samoëns foukalo do zad, udělali jsme alespoň pár fotek a jeli zkusit jiné místo nedaleko chalupy.

Vyjeli jsme nahoru do střediska Sommand a odtud jsme šli hlubokým sněhem na startovací místo. Výšlap to byl hodně namávahý - kilometr do pořádného kopce a bořili jsme se s padáky.

Na startu hodně foukalo, ale směr větru byl dobrý.

Nejdřív odstartoval tandem Berry a Zuzka. Přidrželi jsme jim padák a po krátkém rozeběhu odletěli, akorát Zuzka ztratila ve sněhu botu.

Potom jsem startoval já. Zvedl jsem padák nad hlavu, držel jsem ho přibržděný, otočil se čelem k údolí a po několika krocích, kdy jsem zapadal až po kolena, jsem se konečně odlepil od svahu.

Byl jsem kilometr nad údolím, takže bylo dost času fotit.

Krásně byl vidět Mont Blanc.

Pode mnou přistával tandem.

Zanedlouho jsem vyklesal k louce a přistál opodál. Za mnou přiletěl Tonda, který dovezl Zuzce botu.

Sbalili jsme padáky a vyrazili zpátky k chalupě. Fajn sletík. Holky si skvěle zalyžovaly, bylo nejlepší počasí ze všech dnů a bylo vidět daleko do kraje.

Na chatě jsme se všichni sešli a šli vrátit lyže. Večer jsme dojídali zbytky, dovolená nám končila.

Žádné komentáře: