čtvrtek 23. června 2016

Paříž pracovně

Štěpán se podíval služebně do Paříže na tři dny. Kromě spousty meetingů a prezentací si také užil pohoštění a večeři pro zaměstnance. Ubytovaní jsme byli v hotelu Pullman přímo u Eiffellovky, kam jsme si večer udělali procházku. Věž byla pěkně nasvícená, promítaly se na ní barvy zemí, které právě hrají ve Francii fotbal.




Další den večer jsme byli pozváni do střešního baru Le Perchoir s úžasným výhledem na město.



Hodně jsem vzpomínal na naši první společnou dovolenou v Paříži s Romčou, od které už uběhlo osm let.
Tři dny ve Francii utekly rychle a těšil jsem se moc domů na obě holky. Poslední jednání jsem měl do půl šesté a pak bylo třeba stihnout dojet na letiště za hodinu. Bylo mi nabídnuto ideální řešení - mototaxi, tedy jízda na motorce, která projede pátečními zácpami ve městě. Trocha zábavy před odletem.

Řidiči v Paříži jsou na motorky zvyklí, i na dálnici v případě zácpy jedou tak, aby bylo mezi auto místo na motorku. Přesto to byl trochu adrenalin, proplétat se osmdesátkou hustým provozem. Na letišti Charles de Gole bylo pěkně horko a ČSA měli zpoždění, domů jsem dorazil kolem půlnoci.

Žádné komentáře: