středa 31. srpna 2016

Paragliding Říp

Ve středu odpoledne jsme si vzal volno a vyrazil polétat na Říp. Počasí bylo perfektní a už cestou od parkoviště k úpatí kopce šly po polích pěkné závany jihovýchodního větru. Právě tímto směrem je start nahoře, kam mi chvíli trvalo, než jsem se vyškrábal. Nahoře foukalo "na komoru", jak se říká v paraglidingu. Chvilku jsem si vydechnul, a pak šel na to. Rozbalil jsem padák, připravil se na start a počkal si na větší termický závan. Nestačil jsem udělat ani dva kroky a termika mě hezky začala zvedat vzhůru. Zatočil jsem doprava nad svah a po pár dalších zatáčkách jsem se dostal nad kopec a prohlížel jsem si rotundu hezky shora. Výhled do krajiny byl super a chvíli se mi dařilo držet se nad kopcem. Pak jsem se ale neudržel ve stoupáních a postupně vyklesal. Pohodlně jsem přistál na poli pod kopcem. Moc hezké polétání (i oproti minulé návštěvě Řípu).






Video z létání nad Řípem:

Žádné komentáře: