neděle 9. července 2017

Paragliding Rokytnice

V neděli Štěpán vyjel s Tondou za létáním do Rokytnice. Dorazili jsme po jedenácté a lanovkou se vydali nahoru. Sluníčko bylo za pokličkou mraků, takže termika vůbec nefungovala, ale alespoň jsme nahoru nešli v tom největším pařáku. Od lanovky jsme se vydrápali až nahoru na vršek sjezdovky. Rozhodli jsme se počkat a vyplatilo se - mraky se přehouply přes vrchol a sluníčko začalo svítit na svah, závany začaly jít pravidelně vzhůru po sjezdovce. Snědli jsme si svačinku a rozbalili padáky. Tonda dohlédl na můj start, protože už jsem dlouho nelétal. Proběhl v pořádku a hned jsem začal stoupat nahoru. Zatočil jsem trochu pozdě doleva podél svahu, ale chvíli se mi dařilo držet výšku. Ve vzduchu to bylo rozbité, žádný stoupák nebyl na stejném místě dlouho, takže jsme s Tondou docela bojovali. Postupně jsme klesali níž a níž až jsme museli zamířit na přistání. Nad ním to foukalo z jiného směru a stromy na okraji louky nás přizvedávaly. Louka nebyla posekaná, ale podařilo se mi přistát i po větru docela dobře. Fajn polétání, nijak dlouhé, ale hezké.






Tady je sestřih z létání:

Žádné komentáře: